Øst-Modum Bygdekvinnelag

Årsmøte 2020

Med håndsprit ved inngangsdøra og god avstand mellom stolene arrangerte Øst-Modum bygdekvinnelag årsmøte onsdag 14. oktober på Fjordvåg.

Etter grundige vurderinger av smittesituasjonen og møtelokale, fant Øst-Modum bygdekvinnelag ut at det årsmøtet kunnet arrangeres. Møtet blei som vanlig holdt på grendehuset Fjordvåg, men i stedet for «veslesalen» blei «storsalen» tatt i bruk. Med hele 21 frammøtte måtte vi sette fram ekstra bord og stoler.

Årets aktiviteter blei gjennomgått i fellesskap. Årshjul for 2021 blei også tatt opp, og det var enighet om å ta utgangspunkt i «faste aktiviteter» fra årshjulet for 2019 og 2020 og tilpasse nivået på neste medlemsmøte. Med bakgrunn i anbefalinger fra Norges bygdekvinnelag og covid-situasjonen blei alle som var på valg i styret og valgkomiteen gjenvalgt.

Etter årsmøtet blei det lagd juleakevitt og krydderwhisky, før kvelden blei avrunda med ei nydelig lammegryte. Du kan lese mer om juleakevitten, krydderwhiskyen og lammegryta her:

Juleakevitt og krydderwhisky

Verdens matvaredag - Lammegryte med rotgrønnsaker