Sommertur 2026
Den 13. juni var det klart for sommerturen for Skjeberg Bygdekvinnelag. Turen gikk i år med full buss til Ramme Gård i Hvitsten. Der fikk vi en guidet tur, og et godt innblikk i historien og parken. Videre gikk turen til Roseslottet i Oslo.
Middag ble servert på Frognerseteren restaurant, og falt godt i smak! Alt i alt hadde vi alle en flott dag - til tross for litt dårlig vær.