Rømmegrøt ble solgt og servert i bygdehuset, så trekte ve ned mot bålet da dette skulle tennes. Værgudene var ikke med oss, men god stemning må man lage selv uansett :-)
Rundt 30 damer hadde en opplevelsesrik kveld på Reidvin-tunet da Nykirke og Sande bygdekvinnelag besøkte Hillestad bygdekvinnelag. 🪴Planteauksjon med 8500 kroner til Guatemalaprosjektet,🇬🇹omvisning i